تلفن تماس : 0971116222
نحوه باز کردن و نصب مغزی و دستگیره دستشویی


: 34191

آنچه مشخص است همه شما هنگامی که با خراب شدن دستگیره دستشویی یا اتاق خواب خود مواجه می شوید سریعا با کلید ساز تماس میگیرید. بهتر است قبل از انجام این کار ابتدا مقالات آموزشی سایت کلید سازی را مشاهده کنید

نحوه باز کردن  و نصب مغزی و دستگیره دستشویی
آنچه مشخص است همه شما هنگامی که با خراب شدن دستگیره دستشویی یا اتاق خواب خود مواجه می شوید سریعا با کلید ساز تماس میگیرید. بهتر است قبل از انجام این کار ابتدا مقالات آموزشی سایت کلید سازی را مشاهده کنید و اگر باز هم نتوانستید کار خود را انجام دهید با کلیدساز آنلاین تماس بگیرید. در این مقاله به صورت کاملا واضح نحوه باز کردن و نصب مغزی و دستگیره دستشویی را به شما آموزش می دهیم.

مراحل باز کردن دستگیره دستشویی
هنگام باز کردن دستگیره دستشویی تنها کافیست با استفاده از یک پیچ گوشتی خوب اقدام به باز کردن پیچ ها کنید. و سپس اقدام به خرید  مغزی و دستگیره دستشویی کنید.

دستگیره دست شویی

مراحل نصب مغزی و دستگیره دستشویی
در این مرحله ابتدا باید مغزی را وارد حفره که روی درب دستشویی وجود دارد وارد کنید.

دستگیره دست شویی

پس از این کافیست دو دستگیره را از دو سمت داخل و بیرون روی هم چفت کنید و حتما آن اهرم را داخل حفره های مغزی وارد کنید که مطابق هم باشند.

همانطور که می بینید دو پیچ وجود دارد که پیچ کوچک حالت گیره دارد و باید در سمت داخل دستشویی قرار گیرد و پیچ بزرگتر داخل آن قرار داده می شود.

پس از این تنها کافیست دو پیچ کوچک مغزی درب که قسمت دماغه درب است را محکم ببندید

کلیدسازی، کلیدسازی شبانه روزی، کلیدسازی سیار، کلیدسازی شبانه روزی سیار در شیراز،مجتبی کلیدساز، امداد کلید